top of page

NÁVRAT MRTVOLY ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

Zdravím po dvouročním hiatusu (o-_-o),

jsem ZPĚT! Jestli jste na mě možno nezapomněli, tak mě říkají Syriday. Jelikož jsem 2 roky byla téměř (čtěte úplně) neaktivní a zaneprázdněná, trochu jsem odplula od tohoto světa mangy. ALE! To není důležité ( ̄▽ ̄)! Důležité je, že jsem zpět. A přináším 2 nové věci. Jedné jste si jistě všimli, a to je nový design, který se, doufám, líbí (^_−)☆. Druhou zprávou je launch nové mangy od mé oblíbené ZAKK, Canis, první díl už je k mání jak online, tak ke stažení.

Včera jsme též vydali nové díly Tokyo Kushu a Rengoku no Karutagura, tak se rozhodně podívejte!

Na druhou stranu, jak už jste si jistě všimli, mangu 10Count jsem se rozhodla přestat vydávat z toho důvodu, že mě zklamala. Zdálo se mi, že s postupujícím dějem už to není o příběhu, ale o té explicitnosti. Mrzí mě to a omlouvám se (シ_ _)シ.

To už bude ode mě VŠE! Nechci zabrat celou nástěnku. Buďte na příjmu!

Syriday


RECENT POST
bottom of page